Nagyon régóta készül már a Ubisoft kalózos multis játéka, a Skull & Bones, de valahogy nem akar összeállni. Idén nagy lendülettel leplezték le, milyennek álmodta meg (sokadik próbálkozásra) a Ubisoft Singapore, de a közösség nem volt elragadtatva a látottaktól.
Az egy dolog, hogy izgalmas tengeri csatákat vívhatunk és testreszabhatjuk a hajónkat, de amikor partra szállunk, még csak harcba sem keveredhetünk, pusztán a bóklászás marad - és talán a kiadó is érezte, hogy ez nem lesz elegendő.
A Skull & Bones nem november 8-án, hanem 2023. március 9-én fog megjelenni. Ennek oka a hivatalos közlemény szerint az, hogy bár a játék fejlesztésével végeztek, a technikai tesztek és az Insider Program résztvevőinek visszajelzései alapján polírozzák és balanszolják még, mert úgy érzik, ez fontos a hosszútávú siker érdekében.
A Kotaku megkérdezett valakit, aki részt vett a szeptember 19-én véget ért technikai tesztben. A névtelenül nyilatkozó illető elmondta, hogy bár a játékmenet csiszoltabb volt, mint a korábbi tesztekben, az élményt magát eléggé szegényesnek találta.
Ez alapján tehát nem úgy hangzik, hogy az élményt átformáló új funkciók fognak bekerülni, de azért reménykedünk és szurkolunk. A Ubisoft nyílt bétát is ígért, aminek keretében bárki kihajózhat majd.
Legalább a God of War: Ragnarökkel nem kell megvívnia a játékosok félretett pénzéért, az változatlanul november 9-én fog megjelenni.