A Modern Warfare 2 PC-s változata ugyanakkor kerül az üzletekbe, mint konzolos társai, ez azonban már a legkevésbé sem érdekli a több százezres hardcore közösséget, akik úgy szeretnek multizni, hogy ők állítják fel a szabályokat, s a bérelt detikált szerverekre azt engednek fel, akit ők akarnak.
Meglátta ebben a lehetőséget az Electronic Arts és a Dice, így rögvest tudatták a néppel, hogy az ő játékuk (Battlefield: Bad Company 2) teljes mellszélességgel támogatja a dedikált szervereket. Nem tudni, hogy erről értesült-e már az Infinity Ward, az mindenesetre tény, hogy Rob Bowling, kommunikációért valamint a közösség istápolásáért felelős munkatárs tűzoltással próbálkozva igyekezett elmagyarázni az új rendszer előnyeit, továbbá megnyugtatni a felháborodott százezreket, hogy nem hagyják figyelmen kívül a petíciót, s reagálni fognak rá.
Hát most megtörtént: az Infinity Ward két vezére, Jason West és Vince Zampella határozottan elutasította a dedikált szerverek gondolatát. Nyilatkozatukban az áll, hogy a játékosok többségének érdekét veszik figyelembe. Azon rajongók sirámai találtak meghallgatásra, akik hiába kerestek olyan szervereket, ahol zavartalanul játszhattak, mert hol a csalók, hol a zárt és ellenséges közösségek, hol a képességek tekintetében tetten érhető jelentős különbségek akadályozták őket a játék zavartalan élvezetében. A többség kérése és véleménye alapján jutottak erre a döntésre, szem előtt tartva azt is, hogy a Steam alaposan megnehezíti a kalózok dolgát. Ugyanakkor azt is szeretnék leszögezni az urak, hogy a hardcore játékosok a Modern Warfare 2 bütykölési lehetőségének hiányán kívül nem tapasztalnak majd érdemi változást.
Vélemény?