A Chair Entertainment továbbra is az egyik legjelentősebb iOS-es fejlesztő, az Infinity Blade sorozat részei pedig mindig megmutatják, mit lehet kihozni egy Apple készülékből és az Unreal Engine-ből.
Nem lesz ez másképp az Infinity Blade III esetében sem, de mivel még mindig egy mobilos játékról beszélünk, a fejlesztési idő hossza nem hasonlítható össze a konzolos vagy PC-s címekével. Az, hogy az Infinity Blade 3-at kétszer annyi ideig tartott elkészíteni, mint a második részt pusztán annyit jelent, hogy a fejlesztési idő nem fél, hanem egy év volt. Donald Mustard, a Chair fejese azt is megosztotta velünk, hogy a fejlesztési költség csak picivel volt több az első rész 2 millió dollárjánál. „Egy Infinity Blade-et elkészíteni nem kerül annyiba, mint egy konzolos játékot, de attól még nem olcsó.”
Emellett elmondta, hogy a Chairt nem érdekli a profit maximalizálása. „Természetesen vannak olyan játékok az App Store-ban, amik fejlesztése jelentősen kevesebb pénzbe került, mint egy Infinity Blade nagyságú játéké, mégis nagyobb pénzügyi siker lesz, de számunkra ez az egész nem erről szól. Olyat próbálunk készíteni, ami szerintünk megmutatja, hogy mire képesek ezek a lenyűgöző, zsebünkben hordott számítógépek.”
Az Infinity Blade III-at az iPhone 5S és 5C bejelentési rendezvényén mutatták be először, megjelenési dátum egyelőre nincs, de jó hír, hogy ezen két készüléken kívül régebbieket is támogatni fog.