A múlt héten megjelent InFamous: Second Son más volt, mint a sorozat korábbi részei. Cole és Delsin teljesen különböznek, és a következő részben lehet, hogy egy teljesen más főhőst és egy teljesen más helyszínt kapunk.
Nate Fox, a játék igazgatója az OPM-nek nyilatkozott a Sucker Punch és a sorozat lehetséges jövőjéről és arról, mi is alkotja az InFamous játékok lelkét. A Second Son jól szerepelt a kritikusoknál, és az eladások tekintetében sem kell szégyenkeznie, így gyakorlatilag már most borítékolható, hogy lesz folytatás. Nate Fox arra a kérdésre, hogy mi történne, ha a folytatások miatt nem maradna ideje más projektekre a csapatnak, kifejezetten optimistán válaszolt: „Ez édes teher" - mondta, hozzátéve, hogy az InFamous alapötlete nem jelentene nagy megkötést a folytatásokat illetően.
"Az InFamous egy elég tág koncepció - egy átlagember különleges képességekre tesz szert, és eldönti, hogy jóra vagy rosszra használja. Ez lehet bárki, kortól, nemtől függetlenül, bármilyen korban, bármelyik országban. Olyan nyitott, mint egy szuperhős-történet."
Ezzel kapcsolatosan azt is megkérdezték tőle, működhetne-e az InFamous hasonlóan az Assassin's Creed sorozathoz, amennyiben a játék alapvető mechanizmusai változatlanok maradnának, ám az egyes játékok akármilyen karakter köré épülhetnek. „Igen, ez egy nagyszerű példa. Megvan azokban a játékokban ez az érzet. Mint a Bioshock és a Bioshock Infinite esetében, nincs köztük sok átfedés, de a játékok szellemiségéből érzed, hogy ugyanazok."
Az rendben van, hogy a multiplatform Assassin's Creed esetében ez a formula működik, de vajon egy exkluzív játékkal is meg lehet ezt csinálni?