A Campo Santo stúdió a Firewatchcsal az egyik legsikeresebb indie csapattá vált. Nem sokat ültek a srácok a babérjaikon, hanem azonnal elkezdtek dolgozni következő játékukon, az Egyiptomban játszódó In the Valley of Godson. Sikerükből kifolyólag a Valve is felfigyelt rájuk, és tavaly fel is vásárolta őket, ez pedig a jelek szerint a várva várt játék csúszásához vezet.
Az In the Valley of Gods híreit és munkálatait aktívan figyelő rajongók akkor fogtak gyanút, hogy mégsem tudja a tartani a csapat a 2017-ben belengetett idei megjelenést, amikor a három vezetőfejlesztő oldalairól eltűntek a játékkal kapcsolatos említések. A Half-Life: Alyx bejelentésével az is kiderült, hogy a Firewatch csapatából többen is dolgoznak a Valve VR-os kalandján. A sok találgatásnak a Campo Santo stúdió egyik társalapítója és vezető fejlesztője, Jake Rodkin vetett véget, aki elmondta, hogy a Valve általi felvásárlás miatt rengetegen kaptak kedvet a Campo Santo csapatából, hogy a cég más projektjein dolgozzanak, emiatt pedig következő játékukat jegelték.
"Egy csomót hallasz arról, hogy a Valve-nél azon dolgozhatsz, amin csak akarsz. Mint kiderült, ez tényleg így van, és egy csomó munka elérhető. Ahogy beilleszkedtünk a Valve-be, egyértelművé vált, hogy rengeteg értékes munka vár az emberekre a Half-Life: Alyx projektnél. Néhányan elkezdtünk besegíteni, mostanra pedig már ez tölti ki minden időnket, ahogy a játék közeledik a megjelenéshez."
Azt is hozzátette, hogy sokan kezdtek a Dota Underlordson vagy a Steamen dolgozni, emiatt fel kellett függeszteni az In the Valley of Gods munkálatait, de megjegyezte, hogy egyértelműen olyan projektről van szó, amit szívesen folytatnának. Amikor ez megtörténik, azonnal tudatják majd a rajongókkal.