A Ubisoft és az Eidos Montreal volt fejlesztőiből alakult trió és egy nagyon érdekes koncepció köré húzott fel egy játékot. A Bios egy RFPS, avagy egy belső nézetes lövöldözős versenyjáték.
Persze ebben az esetben a verseny nem a tradicionális autós-motoros játékot jelenti. A Biosban az idővel versenyeznek a játékosok. Az Unreal Engine 4-es lövöldében az ellenségekkel telepakolt pályákat kell minél gyorsabban teljesítenünk. A Bios Early Access verziójában hét különböző terület és 21 kihívás érhető el, de a fejlesztők ezt később még bővíteni szeretnék.
A fejlesztést Julien Cuny vezeti, aki a több Far Cry és Assassin's Creed kreatív rendezőjeként is dolgozott a Ubisoft Montrealnál, hozzá csatlakozott Louis-Pierre Pharand, a Far Cry 2 producere, illetve Philippe Leblanc, a Deaus Ex: Human Revolution vezető programozója is. Szép kis csapat.
A játék koncepciója kifejezetten izgalmas, de egyelőre nem tudjuk, hogy a fejlesztők merre szeretnék továbbvinni a projektet. Szerintünk mindenképpen érdemes lesz bevonni majd a közösséget is, hiszen jól tudjuk, hogy mire képesek az elhivatott játékosok, ha a kezükbe adunk egy pályaszerkesztőt.
Az Eurogameres pajtások elvitték már egy körre a Biost, Ian Higton segítségével talán könnyebben emészthető a dolog.
Hogy tetszik a Bios?