A Sledgehammer Games volt Visceralos fejlesztőkből alakult, akik eredetileg nem egy tradicionális Call of Dutyn kezdtek el dolgozni az Activisionnél.
Azaz nem egy olyan Call of Dutyn, amire számítana az ember. Akik olvasták a Call of Duty: Advanced Warfare előzetesemet az előző GS-ben, azoknak bizonyára nem újdonság a téma, de ha kihagytátok, akkor röviden összefoglalom. A Sledgehammer egy külső nézetes Call of Duty szerű játékot kezdett fejleszteni, ami a vietnami háború poklában játszódott volna. A fejlesztés végül a Modern Warfare 3 miatt kellett félbeszakítaniuk, mert az akkori Infinity Ward jelentős része összecuccolt és átment az EA-hez titánokkal babázni.
A MW3 végül időre elkészült és az Activision annyira elégedett volt a Sledgehammer munkájával, hogy rájuk bízta az első három évig készülő rész, a Call of Duty: Advanced Warfare fejlesztését. A vietnami háborús játék pedig felkerült a polcra és nem tudjuk, hogy a Sledgehammernek lesz-e valaha ideje levenni onnan.
Azt hittük, hogy a játékot soha nem nézhetjük meg, de a Godzillán és a Star Citizenen is dolgozó művész, Eddie Del Rio fellőtt belőle pár koncepciós rajzot a saját oldalára. Ezek alapján még inkább sajnáljuk, hogy a Call of Duty végül nem feszegette a határait, mert a Sledgehammer TPS-e egy elég sötét hangulatú, izgalmas játéknak tűnik.
Ti mit gondoltok? Megelégedtek az Advanced Warfare-rel, vagy örültetek volna egy ilyesminek?