Akik a Deluxe Editiont választották, már játszhatnak a Square Enix-féle Marvel's Avengers-szel, de a többieknek is csak néhány órát kell várni. Sokan próbálkoztak szuperhősös játékokkal a múltban, de nem mindenkinek sikerült egy Batman: Arkham Asylum vagy egy Marvel's Spider-Man-szintű élményt kínálnia - voltak, akiknek projektje el sem jutott a közönséghez.
A THQ Studios Australia 2009. és 2011. között fejlesztette saját Avengers játékát Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra, melyet a 2012-es film kísérőjének szántak. A csapat tapasztalt volt licencelt játékokkal: az Avatar: The Last Airbender és a Megamind adaptációját is ők dobták össze, ezért kapták ők a feladatot - az nem számított, hogy mindkettő szörnyű lett.
A CNET közölt most egy riportot, melyből kiderült, hogy a bukást részben a 2008 körüli válság okozta gazdasági nehézségek eredményezték (melybe a THQ teljesen belebukott), részben pedig a sok variálás. Eredetileg külső nézetes, egyjátékos élményt akartak nyújtani az Arkham Asylum mintájára, de hat hónap elteltével irányt váltottak, és kooperatív FPS-ként képzelték el a végeredményt - amint azt a júniusban kiszivárgott videókon is láthattuk. A stúdió vezetőjét, Steve Middletont ekkor bocsátották el a művészeti és hangért felelős csapat egy részével együtt.
2011 augusztusában kaszálták a projektet, mivel túl drága volt a licenc, és 6 millió példányt kellett volna eladni, hogy megtérüljenek a fejlesztési költségek. Akkor még nem sejtették, hogy a Bosszúállók annyira sikeres lesz, amennyire lett, úgyhogy nem bíztak abban, hogy ez összejön.