Amikor először láthattuk mozgásban a Dragon Age: The Veilguardot, sokaknak csalódást okozott azzal a BioWare, hogy alacsony szintű karakterekkel demonstrálta a korábbiaknál akciódúsabb összecsapásokat. Megszívlelve a kritikus hangokat, a fejlesztőcsapat ígéretet tett egy átfogóbb bemutatóra, amire a minap tényleg sort kerített, előtte azonban még elárult két lényeges tudnivalót a játék harcrendszeréről: a negyedik epizódban búcsúzik a taktikai nézet, és nem vehetjük át az irányítást a társaik felett.
Ezek a döntések mind oda vezethetők vissza, hogy a BioWare szeretné, ha a játékosok még inkább úgy éreznék, ők maguk testesítik meg Rookot, a központi karaktert, miközben a csapat vezetőjeként parancsaikkal befolyásolják társak tetteit a harcmezőn.
A négy fázisból felépülő bemutató első szakasza az adott kihívásnak leginkább megfelelő karakterbuild létrehozására fókuszált, utána a vetődésekkel és gurulásokkal tarkított, hack and slash-szerű küzdelem következett, amit bármikor meg lehet állítani, hogy aktiváljuk egy-egy képességet vagy utasítást adjunk társaink egyikének. A harmadik fázisban a nagy tömegben támadó ellenfél kordában tartására láthattunk példákat, a bemutatott módszerekkel a markunkban tarthatjuk az irányítást akkor is, amikor látszólag teljes káoszba fullad a csetepaté. Végezetül pedig a társakkal közösen végrehajtott kombóké és a látványos ultimate képességek volt a színpad.
A Dragon Age: The Veilguard október 31-én jelenik meg PC-re, valamint PlayStation 5 és Xbox Series X|S konzolokra.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.