Pár hónapja derült csak ki, hogy trilógiává bővül a Relic Entertainment második világháborús sorozata, a Földközi-tenger medencéjét megcélzó harmadik rész pedig immáron az Essence 5 motorral felvértezve igyekszik majd lenyűgözni a valós idejű stratégiai játékok kedvelőit. A szériát úgy fejlesztették tovább, hogy élethűbbé váljanak az összecsapások és kibővüljön a taktikai repertoárunk, de nem ez a legnagyobb újdonság.
A Company of Heroes 3 legjelentősebb újítása a dinamikus kampány, vagyis lényegében kapunk egy nagy, sandboxként működő térképet, ahol utánpótlási vonalakat hozhatunk létre, utóvédről gondoskodhatunk, légi- és tüzérségi csapásokat rendelhetünk el, városokat szabadíthatunk fel, kémhálózatot működtethetünk és hasonló műveletekkel operálhatunk. A cél az volt, hogy a lehető legjobban tudjon érvényesülni a saját játékstílusunk, ezt pedig tökéletesen kiegészítik a játék executive producere, David Littman szavai, aki a vezető küldetéstervezővel, Sacha Narine-nal kiegészülve mesél a játékmenetről, miközben pre-alpha gameplay bevágásokat is láthatunk.
A Company of Heroes 3 egyelőre nem rendelkezik pontos megjelenési dátummal, csupán annyit tudni, hogy valamikor 2022-ben jöhet PC-re (Steamen keresztül). Várjátok?