A Respawn Entertainment a Titanfall játékok mellett a Star Wars Jedi szériával lopta be magát a játékosok szívébe, és nagy izgalommal vártuk a be nem jelentett, de szivárgásokban egyre többször felbukkanó FPS-t is. Ebből azonban már nem lesz semmi: az Electronic Arts elküldte dolgozói 5%-át, és a kukába dobta ezt a projektet.
Az Insider Gamingre író, erős forrásokkal rendelkező Tom Henderson közzétett egy beszámolót arról, milyen lehetett volna a történetközpontú shooter. Elmondása szerint abszolút pozitívak voltak a visszajelzések mindenki részéről, akinek volt alkalma látni vagy kipróbálni, ám az EA úgy érezte, túl nagy pénzügyi kockázatot jelentene a projekt befejezése.
A történet középpontjában egy mandalóri fejvadász állt volna, vele utazhattuk volna körbe a galaxist változatos megbízásokat teljesítve, mindig visszatérve egy bázisra, hogy ott fejlesztgessük magunkat, válogassunk a lehetséges küldetések között. Fegyverek széles kínálata állt volna rendelkezésünkre, természetesen fejleszthető páncélzat és egy gyors mozgást lehetővé tevő jetpack mellett, illetve lehetőségünk lett volna kivégzéseket végrehajtani.
A nyílt világot nem erőltették, de tágas tereket járhattunk volna be, hogy ne csak egy egyértelmű útvonalat követve jussunk el célpontunkig. Főleg rohamosztagosok állták volna utunkat, olykor más fejvadászok vagy csavargók, néha meg nagyobb ellenfelek, például AT-ST-k.
A projekt állítólag még messze nem volt kész, csak néhány küldetést csináltak meg, és a koncepciót bemutató változatot prezentálták. Sajnáljuk, hogy nem lett belőle semmi, szívesen megnéztük volna.