2017-ben hallottunk először arról a projektről, amit a Rockstar North korábbi elnöke, a Grand Theft Auto játékokat a harmadiktól az ötödik részig felügyelő Leslie Benzies új csapatával, a Build a Rocket Boy-jal készít. Az Everywhere nagy szabású projekt lesz, amit az is mutat, hogy két csapat dolgozik rajta: az egyik stúdió Edinburgh-ban van, a másik pedig Budapesten, és részben a megszűnt Crytek Budapest volt alkalmazottai dolgoznak benne.
A projekttel kapcsolatban a srácok az elmúlt öt évben szinte semmit nem árultak el, ami annak ismeretében nem meglepő, hogy a Rockstar is csak akkor nyilvánult meg, ha nagyon muszáj volt.
Most a Galaxy Interactive nevű kockázatitőke-befektető cég prezentációjában bukkant fel az Everywhere, amiben nagy vonalakban vázolták, mi lenne az elképzelés. Eszerint a koncepció alapját a Ready Player One adja (ahogy ők fogalmaztak, "való világbeli Ready Player One" lesz), egy nyílt világú, AAA-szintű játékra számíthatunk többjátékos élménnyel, több fejezetből álló sztorival, felhasználói tartalmakkal, saját, a játékosok által alkotott világokkal, és jelentős mértékű közösségi interakcióval, valamint streaming integrációval.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!
Ettől még olyan sokkal okosabbak nem lettünk, az AAA játékok jelentős része erre épül manapság, de amíg a fejlesztők nem hajlandók kommunikálni, addig ezzel kell beérnünk. Egyébként utoljára 2020 novemberében posztoltak, akkor annyit jelentettek be, hogy Unreal Engine-nel dolgoznak, és keresik az új kollégákat mindenféle területekre.