Lehet vitatkozni arról, hogy hét évvel a debütálása után feltétlenül szükség van-e egy játék újrakeverésére, ám a Sony és a Guerrilla Games ezt tartotta a helyes lépésnek az eredetileg PlayStation 4-re kiadott, majd később PC-re is eljutott, és persze az időközben megjelent PS5-tel teljes mértékben kompatibilis Horizon Zero Dawn esetében. Mindenesetre a ráncfelvarrás nem csak annyiból áll, hogy feljebb húzták a felbontást, megnövelték a látótávolságot és a képkockaszámot, hanem átdolgozták a karaktermodelleket, sokkal élethűbbé varázsolták a növényzetet, és ez még nem minden.
A lehengerlő látványnak persze ára van, konzolfronton egyértelműen PS5 Prón mutatja majd meg a Horizon Zero Dawn Remastered, hogy mire képes igazán, de a Nixxes által portolt PC-s változat kedvéért sem árt majd egy combosabb hardver, ha nem elégszünk meg az alacsony vagy közepes beállításokkal.
Az alább látható táblázatban nem jelölték meg külön, hogy a feltüntetett értékek natívak-e, de arra kell gondolnunk, hogy igen, mivel egyetlen szó sem esik DLSS-ről, FSR-ről vagy XeSS-ről, holott mindhárom skálázási megoldást támogatja a PC-s változat.
Egyébként nem kell már sokat várni arra, hogy kiderüljön mennyire pontosan lőtte be a Nixxes a gépigényt, ugyanis a Horizon Zero Dawn Remastered október 31-én érkezik PC-re és PlayStation 5-re. Aki digitálisan birtokolja az eredeti kiadást, 3000 forint (PS5), illetve 10 euró (PC) fejében frissíthet az újra.