Az Unreal Engine 5 eszközkészletének működését legegyszerűbben kisebb hobbiprojektekkel lehet kitapasztalni, és sokan gyakorolnak a World of Warcraft helyszíneinek újraépítésével is. Láttuk már, hogy hogyan nézne ki Orgrimmar kapuja vagy Duskwood sötét erdősége az új generációs motorban, most pedig Westfallt csodálhatjuk meg ugyanígy.
Frits Mulder a klasszikus Alliance zónát építette újjá az Unreal Engine 5-ben, de ő a többiekkel ellentétben igyekezett annyira közel maradni az eredetihez, amennyire csak tudott.
Mulder áthúzta a WoW épületeinek és modelljeinek darabkáit, hogy azok segítségével, modern fény-árnyék hatásokkal és anyagtextúrákkal jeleníthesse meg Azeroth ezen darabkáját. Az eredmény nem a leglenyűgözőbb, amit valaha láttunk, de megteszi illusztráció gyanánt. El tudnánk képzelni, hogy így nézhetne ki a következő generációs World of Warcraft:
A Blizzard, ha nem is ilyen drasztikusan, de apránként igyekezett felújítani az MMO-t hajtó grafikus motort. A Dragonflight az eddigi legszebb zónákat adta hozzá Azeroth világához, a modellek minőségéről, és az új repülési effektekről nem is beszélve. Messze vagyunk már a modolt WarCraft III motor alapjaitól, még ha a fejlődés nem is olyan látványos, mint egy UE5-re váltás esetében lenne.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!