Léteznek videojátékok, és van a Grand Theft Auto. Nagyjából így lehet a legegyszerűbben érzékeltetni, hogy a Rockstar szatirikus franchise-a túlnőtt a műfaj keretein, és már inkább számít popkulturális jelenségnek, semmint egyszerű videojátéknak. Meg hát elég beszédes az is, hogy gyakorlatilag kirobbanthatatlan az eladási toplistákról a GTA V, ami két konzolgeneráció után a harmadik meghódítására készül. Vélhetően nem tart majd sokáig, hogy meglegyen a 150 millió eladott példány, hiszen tavaly augusztusban húzott el a játék a 135 milliós mérföldkő mellett.
Igaz, hogy egyik korábbi részéből sem adtak el ilyen sokat, de a mai napig óriási népszerűségnek örvendenek, internetes keresések alapján nagyon úgy tűnik, hogy mindent megadnának a rajongók egy-egy Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto III remake-ért, ebben a sorrendben. Még belegondolni is bizsergető, hogy Red Dead Redemption 2 alatt duruzsoló motort felhasználva milyen bámulatos eredménnyel járna, ha ezeket a klasszikusokat megfiatalító kúrának vetné alá a Rockstar.
Talán egyszer valóban kiderül, addig azonban kénytelenek vagyunk beérni Hossein Diba műveivel, aki újra alkotta az említett játékok mai sztenderdekhez képest kevés számú poligonból összeállított karaktermodelljeit. A végeredményt látva máris fogalmazzuk a petíciót és szervezzük a felvonulást a Rockstar székháza elé, mert az a helyzet, hogy mi is befizetnénk pár remek remake-re. Érdemes végigpörgetni az alábbi galériát, ha pedig kíváncsiak vagytok Hossein Diba további munkáira, fáradjatok át az ArtStation oldalára.