A Bloober Team korábban olyan parás játékokat tettek le az asztalra, mint a Layers of Fear 1-2, az Observer és a Blair Witch, de legújabb játékukban sem sütit sütünk egy békés pékségben.
A The Medium névre keresztelt horrorjukban egy brutális gyilkosság után nyomozunk egy olyan főszereplővel, aki egyszerre látja a szellemek világát és a valóságot.
Ez a kettősség nem csak a történet, hanem a játékmenet szempontjából is fontos, mivel a karakter fizikai teste a mi világunkban tartózkodik, a szelleme viszont a spirituálisban.
Egyvalami teheti rémisztőbbé a látottakat, ha még valóságosabbnak érződnek. Márpedig az alábbi videó alapján a Bloober Team és az Nvidia együttműködésének köszönhetően a The Medium hátborzongatóan gyönyörű lesz, ha bekapcsoljuk a ray tracinget.
A csapat szerint a játék már a megjelenéstől kezdve teljes mértékben ki fogja használni az Unreal Engine 4.25+, a Microsoft Directx Raytracing és az Nvidia DLSS technológiákat, nézzetek rá ti is a végeredményre:
A The Medium január 28-án érkezik meg PC-re és Xbox Series X|S-re.