Egy rajongó, hobbifejlesztő, és egyébként YouTube tartalomgyártó, Reubs nekiállt tavaly újjávarázsolni a The Simpsons: Hit and Run című klasszikust az Unreal Engine 5 segítségével. A projekt akkora figyelmet kapott, hogy még a játék eredeti dizájnere Joe McGinn is gratulált Reubs munkájához.
Sajnos a remake nem jelenhet meg soha, de az azt bemutató videó elég népszerű lett ahhoz, hogy Reubs indokoltnak érezze egy bemutató készítését, ahol végigmegy a fejlesztés folyamatán.
A Hit and Run projekthez szükség volt ugye az Unreal Engine 5-re, de mellette az alkotó a Blendert és a saját narratív fejlesztői eszköztárát is felhasználta a tökéletes látvány és játékélmény elérésének érdekében. Hogy hogyan is álltak össze az egyes elemek, azt a lenti videóban maga Reubs részletesen elmeséli:
Akár a remake első bemutatója, úgy ez a videó is hatalmasat ment. Láthatóan lenne igény a The Simpsons: Hit and Run visszatérésére, de ezt a játék tulajdonosai is már nagyon jól tudják.