Némi kellemetlen közjáték után a hétvégén elrajtolt a Halo Infinite második nyilvános bétája, így a játékosok ismét belekóstolhattak, mit is tartogat a 343 Industries decemberben érkező alkotásának multija.
A lövöldözésen túl arra is remek alkalom a teszt, hogy összehasonlítsuk az Infinite teljesítményét az egyes konzolokon, hiszen az új Halo nem csak a next-gen vasakra jelenik meg, de a manapság már finoman szólva sem túl izmosnak számító Xbox One-ra is.
Az alábbi videó remekül szemlélteti, hogy mit várhatunk a játéktól a Tech Preview 2 alapján, és eddig egész biztatónak tűnik az eredmény. Az előző körhöz képest fontos változás, hogy a fejlesztő most nem engedélyezte a 120 fps-t kínáló teljesítmény módot az Xbox Series S-en, a 2017 őszén piacra dobott One X-en viszont már 1440p/120 fps beállítással is tolható a játék.
A tesztelést végző ElAnalistaDeBits arra jutott, hogy minden platformon érezhetően javultak a framerate-ek a júliusi verzióhoz képest, a Series X és a One X teljesítmény módja pedig egyebek mellett jobb árnyékokat és élesebb textúrákat kapott. A töltési időről szólva azt írja a videó alatti összegzés, hogy csaknem hatszor rövidebb a várakozás a Series S-en és a Series X-en, ami az SSD miatt persze nem igazán meglepő.
Fontos megjegyezni, hogy a fejlesztők még sokat csiszolhatnak a játék teljesítményén a december 8-ra ígért rajtig, de a béta alapján a Halo Infinite talán nem esik majd a Cyberpunk 2077 hibájába, és a régebbi hardvereken is élvezhető lesz. Más kérdés, hogy vajon miként alakul majd az optimalizáció a régóta rejtegetett kampányban, de idővel remélhetőleg ez is kiderül.