Hirdetés

Így fut majd PlayStation 5-ön és Xbox Series X|S konzolokon az év egyik legjobban várt szerepjátéka

|

A pazar látványt ígérő Kingdom Come: Deliverance II alaposan próbára teszi majd a négyéves hardvereket.

Hirdetés

Jelen állás szerint még az év vége előtt befut a 2018-as Kingdom Come: Deliverance utódja, amely a folytatások tradicionális receptjére épül, azaz szebbnek, nagyobbnak és csiszoltabbnak ígérkezik, amiből ha nem is törvényszerűen, de az következhet, hogy a végeredmény még jobb lehet. Közvetlen folytatásról lévén szó nem árthat pótolni az előzményeket, de a Warhorse Studios szerint ezek ismeretének hiánya sem gátol majd meg senkit abban, hogy felhőtlenül élvezhesse Henry Skalitz kalandjainak következő felvonását.

Gondot előreláthatóan inkább az okozhat, ha túl karcsúnak találtatik a PC-nk (a gépigényt még nem hozták nyilvánosságra), vagy ha csak súlyos kompromisszumok árán tudják a fejlesztők működésre bírni a konzolos verziókat.

Hirdetés

Az utóbbiakról Martin Klíma osztott meg pár fontos gondolatot a brnói Game Access közönségével, a Kingdom Come: Deliverance II producere ezen a rendezvényen árulta el, hogy PlayStation 5-ön és Xbox Series X-en 4K felbontás mellett másodpercenként harminc kockányi képfrissítésre számíthatnak a játékosok. A szerényebb képességű Series S esetében szintén 30 fps marad a képkockaszám, ám a felbontást visszaveszik 1440p-re. Egyelőre nem tudni, hogy natív vagy felskálázott értékekről van-e szó, miként az sem derült ki, hogy a 60 fps-t célzó teljesítménymódot esetleg a megjelenést követően választható opcióvá teszik-e egy frissítés révén.

Klíma külön kitért a Series S limitációira, nevezetesen a konzol 10 GB memóriájára, ami 25 százalékkal haladja meg az Xbox One és a PlayStation 4 memóriáját, és ezért a csapat is 25 százalékkal tervezte nagyobbra a folytatást. Nem világos, hogy ezt pontosan mire értette, a játékidő hosszára vagy esetleg a játéktér méretére, mert ha az utóbbira, akkor bizony ellentmondásba keveredett a Kingdom Come: Deliverance II bejelentésekor elhangzottakkal, mivel akkor konkrétan kétszer nagyobb területről beszéltek a fejlesztők.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)