Jelen állás szerint még az év vége előtt befut a 2018-as Kingdom Come: Deliverance utódja, amely a folytatások tradicionális receptjére épül, azaz szebbnek, nagyobbnak és csiszoltabbnak ígérkezik, amiből ha nem is törvényszerűen, de az következhet, hogy a végeredmény még jobb lehet. Közvetlen folytatásról lévén szó nem árthat pótolni az előzményeket, de a Warhorse Studios szerint ezek ismeretének hiánya sem gátol majd meg senkit abban, hogy felhőtlenül élvezhesse Henry Skalitz kalandjainak következő felvonását.
Gondot előreláthatóan inkább az okozhat, ha túl karcsúnak találtatik a PC-nk (a gépigényt még nem hozták nyilvánosságra), vagy ha csak súlyos kompromisszumok árán tudják a fejlesztők működésre bírni a konzolos verziókat.
Az utóbbiakról Martin Klíma osztott meg pár fontos gondolatot a brnói Game Access közönségével, a Kingdom Come: Deliverance II producere ezen a rendezvényen árulta el, hogy PlayStation 5-ön és Xbox Series X-en 4K felbontás mellett másodpercenként harminc kockányi képfrissítésre számíthatnak a játékosok. A szerényebb képességű Series S esetében szintén 30 fps marad a képkockaszám, ám a felbontást visszaveszik 1440p-re. Egyelőre nem tudni, hogy natív vagy felskálázott értékekről van-e szó, miként az sem derült ki, hogy a 60 fps-t célzó teljesítménymódot esetleg a megjelenést követően választható opcióvá teszik-e egy frissítés révén.
Klíma külön kitért a Series S limitációira, nevezetesen a konzol 10 GB memóriájára, ami 25 százalékkal haladja meg az Xbox One és a PlayStation 4 memóriáját, és ezért a csapat is 25 százalékkal tervezte nagyobbra a folytatást. Nem világos, hogy ezt pontosan mire értette, a játékidő hosszára vagy esetleg a játéktér méretére, mert ha az utóbbira, akkor bizony ellentmondásba keveredett a Kingdom Come: Deliverance II bejelentésekor elhangzottakkal, mivel akkor konkrétan kétszer nagyobb területről beszéltek a fejlesztők.