Hirdetés

Így fut a Cyberpunk 2077 az előző generációs konzolokon az 1.2-es patch után

|

Miközben temérdek hibát kellett kijavítania, a gigantikus tapasztól azt várták a vásárlók, hogy rendbe tegye a CD Projekt játékának teljesítményét is.

Hirdetés

Nem kizárt, hogy világrekordot döntött a CD Projekt Red, amikor nyilvánosságra hozta az 1.2-es Cyberpunk 2077 hibajavításainak tételes listáját. Más kérdés persze, hogy ezután is maradt még bőven kigyomlálni való bug a komplex akció-szerepjátékban. Nem ülhet, és nem is ülhet tétlenül a hátsóján a fejlesztőcsapat, amely vállalta, hogy idén megszépíti az új generációs konzolok kedvéért a The Witcher III-at is, nem csak a Cyberpunk 2077-et, sőt ingyenes letölthető tartalmak özönét zúdítja majd ránk, és eközben továbbfolytatja a javítás és optimalizálás céljából kiadott tapaszok gyártását.

Már csak azért is kardinális pont az utóbbi, mert a sok millió vásárló jelentős része valamelyik előző generációs konzolon (például sima Xbox One-on és PS4-en) szeretné átadni magát a Cyberpunk 2077 élvezetének, de nehéz úgy az egyébként remekül megírt küldetésekkel foglalkozni, hogy közben a képkockaszám folyton bezuhan a béka feneke alá.

Hirdetés

Az ilyesmire szakosodott Digital Foundry alaposan méricskélésbe kezdett, hogy kiderítse, a múltkori, 1.1-es nagy patchhez képest számottevően javult-e a Cyberpunk 2077 teljesítménye a kifutó gépeken, és ha igen, milyen áldozatokat kellett ehhez hozni a csapatnak. Mint az az alábbi videóból kiderül, főként a látványelemekből vettek vissza (kevesebb objektum, NPC, lassabban betöltődő textúrák stb.), és ebből a négy vizsgált konzol közül csak a PS4 Pro tudott profitálni. Az Xbox One X továbbra is részletgazdagabb, nagyobb felbontáson is fut, de cserébe csak elvétve éri el a 30 fps-t, míg a PS4 sokkal-sokkal gyakrabban.

Ráadásul nemcsak eléri, hanem helyenként még tartja is. Ugyanakkor a fagyások nem szűntek meg teljesen a Sony konzoljain, nem véletlen, hogy továbbra is hiányzik a Cyberpunk 2077 a PlayStation Store kínálatából. Az egyre korosabb generáció legrégebbi (és ezáltal leggyengébb gépein), közülük is az Xbox One-on változatlanul siralmas a helyzet, egyelőre nem látni az út végét, amin a CD Projektnek végig kell haladnia ahhoz, hogy kompromisszumokkal ugyan, de játszható legyen rajtuk V kalandja.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)