Hirdetés

Idén végre kipróbálhatjuk The Vanishing of Ethan Carter alkotóinak fantasy FPS-ét

|

Korai hozzáférésben kezdi meg pályafutását a Witchfire.

Hirdetés

Lassan öt éve már annak, hogy a The Astronauts csapata leleplezte a Witchfire-t, de még mindig nincs olyan állapotban, hogy a közönség rátehesse a kezét. Azonban ha minden úgy alakul, ahogy azt a lengyel fejlesztők elképzelik, akkor 2022 utolsó negyedévében már rá is vethetjük magunkat  a roguelite elemekkel feldobott dark fantasy shooterre. Igaz, egyelőre csak korai hozzáférésben.

Hogy ez a periódus meddig tart majd, azt még nem hozták a tudomásunkra, és arról sem nyilatkozott a The Astronauts, hogy bármely más platformon tiszteletét teszi-e a Witchfire a későbbiekben, vagy PC-exkluzív marad mindörökre.

Hirdetés

Arra viszont kétségtelenül alkalmas lehet a korai hozzáféréses debüt, hogy a csapat a játékosok visszajelzései alapján akár teljesen átdolgozza azokat a mechanikákat, amelyek megkülönböztetik alkotásukat a sztenderd FPS-ektől. Ilyen például a menedék, amely az egyetlen biztonságos hely a világban, itt mennyiségi korlátozás nélkül tárolhatjuk felszerelésünket, de nem vihetünk magunkkal mindent, amikor kitesszük a lábunkat az ajtón.

A fegyverek eredetileg randomizáltak lettek volna, de ehelyett manuálisan megtervezett, egyedi fejlesztési lehetőségeket kínáló gyilokszerszámokat kapunk. A mágiarendszer elemi alapokon nyugszik (tűz, víz, föld, elektromosság) és a fejlesztési opciók is adottak. Nem állíthatunk a nehézség fokozatán, a fejlesztők szándékosan úgy tervezték meg, hogy komoly kihívást nyújtson a Witchfire a legrutinosabb játékosoknak is.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


A látványról a fotogrammetriával megtámogatott Unreal Engine 4 gondoskodik, a The Astronauts megvizsgálja annak a lehetőségét, hogy DLSS- és ray tracing-támogatással ruházza fel, ugyanakkor nem tervezi az átállást Unreal Engine 5-re. Épp úgy, ahogy nem szerepel semmiféle többjátékos mód (kooperatív vagy kompetitív) a listájukon, a Witchfire szigorúan egyjátékos élmény lesz, mentes mindenféle NFT-től, és internetkapcsolatot sem fog igényelni.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)