Hirdetés

A Doom alkotói már 1995-ben is fizettek volna a moddereknek

|

A sorozat alkotója, John Romero folytatja a vitát a fizetős modokról. Ő a készítők mellett van, sőt, már a kezdetekkor is támogatta volna őket.

Hirdetés

A fizetős modok témája most forró topik a gaming világban. A Valve évek óta azon dolgozott, hogy a tartalmak készítői pénzt kereshessenek a hobbijukkal, de amikor előkerült a Skyrim piac, akkor a dolgok hirtelen nagyot robbantak.

Annak ellenére, hogy most lett téma az ügy, Romero elárulta, hogy az id Software már tervezett hasonló megoldást. “Mindig is úgy gondoltam, hogy a mod készítőknek meg kell adni a pénzkeresés lehetőségét” - nyilatkozott a veterán fejlesztő. “Még 1995-ben, a Quake fejlesztése alatt volt egy ötletünk, hogy létrehozzuk az id Net szolgáltatást. Ezen keresztül a játékosok élvezhették volna a különböző modokat.”



“Egy szabályzott rendszer lett volna, ahol a térképeket és a modokat mi akartuk összeszedni, átnyújtani a játékosoknak, és fizettünk volna a készítőknek azért, amiért életben tartják a szolgáltatást.” A tervet végül elvetették mert az id minden erőforrást a Quake fejlesztésére tolt.

“Én még mindig úgy gondolom, hogy a moddereknek jutalom jár a munkájukért. Mi is kapunk a fejlesztő cégeknél, miért kellene máshogy működnie a külsősök számára?”

Ti mit gondoltok?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)