Hirdetés

Hydrophobia - Meneküljetek, jön a víz!

|

Zombik, űrbéli szörnyek, pokoli teremtmények után a víztől való félelem köré építenek egy gyönyörű akció-kalandot.

Hirdetés

A főként snooker és pool játékokról ismert Blade Interactive hatalmas fába vágta fejszéjét. Kifejlesztettek egy grafikus motort (HydroEngine), ami minden korábbi próbálkozásnál élethűbben képes lemodellezni a folyadékok és főként a víz viselkedését. Hogy ez miért fontos? Hamarosan megtudjátok. Még az E3 mérsékelten izgalmasnak mondható forgataga közepette mutatkozott be a Hydrophobia egy rövidke videó formájában, s akkor még úgy nézett ki, hogy karácsonyra sikerül befejezni a játékot. A fejlesztők időközben megmásították korábbi álláspontjukat, s ennek megfelelően 2009. márciusát jelölték meg, mint a megjelenés valószínű idejét.



A Hydrophobia tehát egy akció-kaland, ami a vízre építkezik. Szó szerint. A történetből kiszivárgott morzsákra támaszkodva kiviláglik, hogy a 21. század közepére a Föld felszínének majd' egésze víz alá kerül. A helyszín pedig a megmaradt világ gazdasági, politikai és katonai erejét tömörítő elitnek otthont adó városméretű hajó, a Queen of the World fedélzete. A játék kezdetekor malthusianus (Thomas Malthus közgazdász után szabadon) terroristák csapnak le a gigantikus hajóra. Ezen a ponton kapcsolódik be a játékba Kate Wilson biztonsági tiszt, aki fura módon retteg a víztől. Le kell győznie félelmét, ha el akar bánni a terroristákkal.

Hydrophobia - 8. kp Hydrophobia - 7. kp Hydrophobia - 6. kp Hydrophobia - 5. kp



A mérsékelten fantáziadús történetnél sokkal jobban hangzik, hogy a víz játékban betöltött szerepe. Ahogy a hajó egyes részei víz alá kerülnek, folyamatosan változik a környezet, s a játékosnak sokszor nagyon rövid idő alatt kell egy-egy szituációhoz alkalmazkodnia. A víz természetesen saját tömeggel és testtel bír, tehát az ablaktáblák, ajtók, zsilipek, válaszfalak nem egyformán tartják vissza az áradatot. Az üvegtáblák nagyon hamar megadják magukat, míg a zsilipek lezárása hosszabb időre nyújt biztonságot. A környezetet proaktív módon manipulálhatjuk is. Be akarsz menni egy vízzel telt szobába? Lődd szét az ablakot, a víz pedig szétoszlik az összefüggő helységekben. Sokszor kényszerülünk arra, hogy egy-egy termet, folyosót, helyiséget elárasszunk, különben nem jutnánk tovább.

Hydrophobia - 4. kp Hydrophobia - 3. kp Hydrophobia - 2. kp Hydrophobia - 1. kp



Érdekességként megemlítendő még, hogy már tervbe vették a folytatást, ami a víz alá került Boston városát mutatná be.
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)