Valószínűleg senkit nem lepett meg, hogy egy Crytek játék csak úgy zabálja az erőforrásokat, azonban a Hunt: Showdown sikere állhat vagy bukhat azon, hogy mennyire fut jól a játék. Manapság nem mehetünk el szó nélkül a streamerek népszerűsítő hatása mellett, és ha a játékosok egyszerűen képtelenek közvetíteni egy játékot a technikai nehézségek miatt, az igencsak visszavetheti az eladásokat.
Márpedig a Hunt: Showdown önmagában is megzabálta még a legdurvább gépeket is, és akkor még el sem indítottuk az OBS-t. A fejlesztők nem kevés munkával javítottak a játékon, ami mostantól a processzort és a memóriát is kevésbé terheli, így minden PC-n jobban fut majd. A srácok ráadásul nem csak konyhanyelven ismertették, hogy min változtattak, így a programozásban és játékfejlesztésben jártas nézők akár tanulhatnak is egy kicsit a dologból.
Én drukkolok a Huntnak, és most a patch után vissza is nézek, mert kíváncsi vagyok, hogy tényleg érezhető-e a javulás. Ti nyomjátok még?