Hirdetés

Horizon: Zero Dawn - hosszú órákra is száműzhetjük a töltőképernyőket

|

A Horizon: Zero Dawn legújabb előzetesében a készítők a szabadon bejárható világ és a karakterek kapcsán is kitértek rá, milyen előrelépéseket tett lehetővé az új grafikus motor.

Hirdetés

Az már az első pillanattól egyértelmű volt, hogy a Horizon: Zero Dawn látványvilágára nem lehet panaszunk, nem véletlen, hogy a PS4 hardveréből rengeteget kihozó motort használja majd következő játékához Hideo Kojima csapata is. A Horizon legújabb trailerében arról mesélnek a készítők, mi mindent tesz lehetővé a Decima engine, amire eddig nem volt lehetőségük.

A Guerrilla Games munkatársainak elmondása szerint az új technológiának köszönhetően a nagy, nyitott terek esetében sem kellett lemondaniuk arról az elképzelésről, hogy már-már természetfilmbe illő képi világot alkossanak meg. Ráadásul a világ felfedezését töltőképernyőkkel sem kell megszakítanunk, de nem csak ezen a téren fejlődött a csapat, hanem a Horizon: Zero Dawn átvezetőire is komoly hangsúlyt fektettek. A minél természetesebb arcmimika érdekében több mint 15 órányi párbeszéd esetében felvették a színészek arcjátékát is. Hogy mindez hogyan is néz ki, az alábbi videóban ismét megleshetitek.

Ti várjátok már a március 1-jei megjelenést?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)