A Horizon: Zero Dawn-ról egyelőre nem tudunk rengeteg mindent, viszont abban már az első pillanattól biztosak lehettünk, hogy a látványra nem lehet panasz. Az eddig is a PlayStation leglátványosabb játékait produkáló Guerrilla Games egy apró kulisszatitkot árult el egy, a valós idejű renderelési technológiákról szóló kurzuson, amiből kiderül, hogy a poszt-apokaliptikus világuk felhőire is különös figyelmet fordítanak.
Az előadás rövid leírásából kiderül, hogy a felhőket valós időben renderelik, és nem csupán 2D-s objektumokról van szó, hanem térfogattal is rendelkeznek. Az ilyen eljárásoknál általában csak egyfajta, alacsonyan lebegő felhőt tudnak az erőforrások komolyabb igénybevétele nélkül megrajzolni, ám a Horizon: Zero Dawn esetében úgy döntött a Killzone-játékokról ismert csapat, hogy ez nem lesz elég. A játékban rengeteg különböző fajta felhő jelenik majd meg, mind magasan, mind alacsonyan, ráadásul a napszakokkal együtt változó fényviszonyokat is tükröznie kell a felhőknek, ehhez pedig egy komoly szakembert igazolt a Guerrilla Games. Andrew Schneider ugyanis korábban annál a cégnél is dolgozott, akik a Rio, vagy a Jégkorszak című animációs filmek egét és rajta a felhőket is megalkották.
A fejlesztők egyébként közzétettek egy részletes bemutatást Aloy-ról, a játék főszereplőjéről annak érdekében, hogy segítsék azokat a cosplayereket, akik esetleg már most a Horizon: Zero Dawn hősnőjeként szeretnének valahol megjelenni. Ezt innen tudjátok letölteni, de képekként itt lejjebb is megtaláljátok az útmutatót.
Nektek hogy tetszik eddig a játék?