Március 26-án volt 9 éve, hogy az azóta beszántott Irrational Games elhozta nekünk a BioShock-széria harmadik epizódját, az első két játék világát valóságos univerzummá bővítő Infinite-et.
Hiába szólt azonban nagyot, a felhők fölé kalauzoló kaland sosem kapott teljes értékű folytatást, kénytelenek voltunk beérni a sztorit tovább szövögető Burial at Sea DLC-vel és a későbbi újrakiadásokkal. Egy 9 éves címtől pedig már nem is várhat semmit az ember, az utóbbi hónapokban azonban különös mozgolódás tapasztalható a játék körül.
Ahogy a SteamDB adatbázisa is elárulja, tavaly szeptember óta érkeznek a frissítések az Infinite PC-s kiadásához, csak ebben a hónapban 13 változtatást eszközöltek a játékban, ám senki sem tudja, hogy milyen okból. A kiadó 2K Games ugyan nem kommentálta a dolgot, a Reddit népe viszont szállította az ilyenkor kötelező találgatást.
Habár egyes fórumozók már next-gen frissítésben, remasterben, és a BioShock 4-et előkészítő DLC-ben is reménykednek, ezeknél sokkal valószínűbbnek tűnik két földhözragadtabb magyarázat. Az egyik szerint a csendes frissítések a 2K készülő launcheréhez igazítják a játékot, a másik szerint pedig csak a februárban piacra dobott Steam Deck optimalizációs csomagjairól van szó.
Természetesen arról is beszámolunk majd, ha lesz valami izgalmas fordulat az ügyben, de azért sokkal jobban örülnénk, ha már a Cloud Chamber által kalapált BioShock 4 gameplay traileréről írhatnánk nektek. Egy februári jelentés szerint azonban komoly gondok adódhattak a játék fejlesztése körül, így nem lehetünk teljesen nyugodtak.