Jim Ryan a minap kertelés nélkül közölte, hogy a Sony nem kívánja követni a Microsoft azon stratégiáját, mely alapján a redmondiak saját fejlesztésű címeiket, valamint külsős csapatok általuk kiadott játékait a konzolos verzióval egy időben teszik elérhetővé PC-n is. Aki tehát arra alkalmas asztali számítógépén, esetleg gamerlaptopján nyúzná a PlayStation Studios alkotásait, kénytelen lesz várni, akár két-három évet is.
Az imént vázolt séma rögvest rá is húzható a PlayStation 5-ön 2021-ben debütált Ratchet & Clank: Rift Apartra, mert mint kiderült, 25 hónappal a konzolos premiert követően PC-re is megérkezik az akció-kaland, amelyben mindenki megtalálja majd a sok mai játékból hiányolt next-gen érzést.
A július 26-án megjelenő PC-s változat állítható minőségi szintű ray-tracing trükröződéseket, valamint újdonságként szintén sugárkövetéssel megvalósított árnyékokat is kínál. Támogatja az ultraszéles monitorokat, a 21:9, 32:9 és 48:9 arányú felbontásokat is, ami azt jelenti, hogy akár három egymás mellé tolt monitorból álló setupon is játszhatunk.
A Steamen és az Epic Games Store-ban is elérhető lesz, az előrendelők bizalmát azzal hálálja meg a Sony és az Insomniac Games, hogy hamarabb férnek hozzá a játékban a Pixelizer fegyverhez, illetve a Carbonox páncélszetthez.