Az, hogy egy játékot bejelentenek, esetleg még a játékmenetét is megmutatják, nem garantálja, hogy kész termék lesz belőle - láthattunk már erre példát sokszor, és fogunk is még, mert a stúdiók anyagi helyzete, az elképzelések folyamatosan változnak, és a játékfejlesztés mindig többéves projekt, rengeteg kiszámíthatatlansággal.
A Wild Sheep Studio majdnem pont 10 évvel ezelőtt, a 2014-es gamescomon jelentette be a WiLD című játékát, amit Michel Ancel, a Rayman és a Beyond Good & Evil franchise-ok fejese álmodott meg PlayStation 4-re.
Az őskorban játszódó alkotásban ősembereket és ősállatokat egyaránt irányíthattunk volna egy akkora területen, mint egész Európa, változó időjárás közepette.
A fejlesztés akkor korai stádiumban tartott, aztán nem sokat lehetett hallani róla. Ancel 2020-ban hagyta ott a Wild Sheepet, feltehetően (és korábbi pletykák alapján) ekkor kaszálták a projektet is, ám a stúdió jelenlegi kreatív vezetője, Steven ter Heide X-en csak annyit mondott, már nem dolgoznak a játékon. Azt sem árulta el, min munkálkodnak épp helyette.
A WiLD-ot ezzel a trailerrel mutatták be anno: