Hirdetés

Hivatalos: jön a SMITE 2, Unreal Engine 5-ben épül újjá az isteni MOBA

|

A konzolosokat sem hagyják ki a buliból, és még a tavasz folyamán elindul a zárt alfa.

Hirdetés

Márciusban lesz tíz éve, hogy nemcsak belépett a League of Legends és a Dota 2 által dominált MOBA-ringbe a Titan Forge Games fejlesztette SMITE, hanem sok más versenyzővel ellentétben állta is a sarat, nem darálta be a túlszaturált piac. Ebben témaválasztása (isteneket és más mitológiai szereplőket irányíthatunk) mellett valószínűleg az is közrejátszott, hogy third person kameranézetet használva akciódúsabb irányba mozdult el a játékélmény, valamint konzolokra is kiadták.

Úgy tűnik azonban, hogy elérkezett az őrségváltás ideje, mivel a Hi-Rez Studios támogatását élvező fejlesztők bejelentették, hogy Unreal Engine 5-ben építik újjá játékukat, ami a PC-sek (Steam, Epic Games Store) mellett a PlayStation 5 és az Xbox Series X|S közönségég is tárt karokkal várja majd. Hogy mikor, az egyelőre rejtély, bár úgy kalkulálnak, hogy a zárt alfa már idén tavasszal kezdetét veheti.

Hirdetés

A sorszámozás ellenére nem egy tradicionális folytatáshoz lesz szerencsénk, az első részből átvett istenek némelyike szinte semmit sem változik majd túl azon, hogy új, szebben csillogó köntöst kap, a többit azonban valamelyest átdolgozzák, beleértve a képességeiket és az egyedi karakteranimációkat is. Persze egy szimpla motorcserénél (az eredeti SMITE Unreal Engine 3-mal készült) többről van szó, a játékmenetet befolyásoló változtatásokra is érdemes felkészülniük a rajongóknak.

Átdolgozzák a térképet, lecserélik a backend és a matchmaking rendszereket, valamint teljesen újratervezik a kezelőfelületet. De talán ennél is nagyobb jelentőséggel bír, hogy eltörlik az első részre jellemző korlátozást, miszerint az istenek csakis olyan tárgyakat tudnak használni, ami passzol a hatalmuk típusához (fizikai vagy mágikus). A karakterekre egyszerre legfeljebb hat tárggyal láthatjuk el, ezek növelik a két alapstatisztikát (erő és intelligencia), amelyek menté rágyúrhatunk egy-egy képességre.

Az már biztos, hogy legalább 5 új istenség csatlakozik a SMITE 2-ben a karakterválasztékhoz, közülük Hecatével ismerkedhetnek meg leghamarabb a játékosok, mivel már az alfában elérhetővé teszik. Ezzel párhuzamosan azt sem árt tudni, hogy az első rész több mint 130 istene csak fokozatosan kerül majd át a SMITE 2-be, a skinek túlnyomó részétől pedig búcsúzhatunk. A fejlesztők szerint egyszerűen túl sok munkával járna mindet (több 1600 készült tíz év alatt). Így tehát újak születnek a régiek helyett, amelyek ráadásul az eredeti SMITE-ban változatlanul elérhetőek maradnak, mivel a csapatnak esze ágában sincs azt lelőni. Sőt egy ideig még frissítéseket is ki szeretne adni hozzá.

A GS YouTube csatornája csak rád vár!

Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)