Eddig csak pedzegette a Ubisodt, hogy "körbejárja egy többjátékos Assassin's Creed-játék lehetőségét", most azonban már hivatalos: a Project Invictus munkacímű epizódot aktívan fejlesztik, méghozzá a For Honoron is dolgozó veteránok.
Egyelőre semmi sem konkrét, csak az, hogy mint minden egyéb megjelenés előtt álló rész, ez is az Assassin's Creed Infinity részét képezi majd. Hogy ez pontosan micsoda, arról a kiadó is csak rébuszokban beszél:
a hivatalos magyarázat szerint nem is játék, inkább "élmény",
pontosabban egy hub, amelyből az összes epizód elérhető lesz majd, és amely egyben tartja a metatörténetet, azaz a szimuláción kívüli, napjainkban játszódó sztorit. (Mindegyik Assassin's Creed egy Animusban zajló szimuláció ugyanis, még ha ez minden egyes részben másképp is jelenik meg.)
Játékmenetről nincs információ, de ha a For Honorból indulunk ki, kisebb, zárt pályákon játszódik majd az akció, nem nyílt világban, és aligha veszik komolyan a történelmi hűséget. Azaz simán megtörténhet, hogy a reneszánsz Velence aszaszinjai csapnak össze egyiptomi és viking őseikkel.
Ha ez így egy kicsit bonyolultnak tűnik, nem hibáztatunk, de ennél egyszerűbben még maga a kiadó sem tudja (vagy hajlandó) elmagyarázni. Ettől függetlenül készül a lopakodós Mirage, a nyílt világú, mobilokra fejlesztett Codename Jade, a boszorkányos témával operáló Codename Hexe, a feudális Japánban játszódó Codename Red, az az asztali társasjátékról nem is beszélve.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.