Miután nemrég aranylemezre került, megnyugodhatnak az érdeklődők, tíz évvel a Dragon Age: Inquisition után megjelenik végre a folytatás. A negyedik Dragon Age alcíme eredetileg a sokkal jobban hangzó Dreadwolf lett volna, ám a BioWare úgy érezte, hogy mivel a fókusz időközben áthelyeződött a szóban forgó karakterről, a The Veilguard alcím sokkal helytállóbb.
Azokat a játékosokat persze, akik speciális igényeik vannak, valószínűleg a játék végleges címe izgatja a legkevésbé, sokkal fontosabb számukra, hogy miként lehet változtatni a nehézséget, illetve melyek lesznek azokat az opciók, amelyeket bekapcsolva kezelhetőbbé válik a nagyszabású fantasy RPG.
Az Electronic Arts össze is állított egy hosszú listát a felirat méretének megváltoztatásától a vezérlés testreszabásáig terjedő segédletekről, de nincs köztük arachnofóbia mód, ami nélkül gyötrelemmé válhat egy játék annak, aki retteg a hálószövő ízeltlábúaktól. Az említett opció aktiválásával a pókok jellemzően kevésbé ijesztő alakot öltenek, vagy valami mással helyettesítik őket, ám a BioWare szerepjátékából ez hiányzik.
Mielőtt azonban bárki is elkezdené a fejlesztőket és rokonságukat gyalázni, érdemes gyorsan tisztázni, hogy szó sincs figyelmetlenségről, a Dragon Age: The Veilguard esetében felesleges pazarlás lett volna akár csak egyetlen ember egyetlen munkaóráját az arachnofóbia módra fordítani, mivel az október 31-én PC-n, PS5-ön és Xbox Series X|S-en debütáló játékban egyetlen pók sem lesz, erősítette meg a stúdió közösségi menedzsere.