2021 ugyan nem éppen az izometrikus stratégiák virágkora, de azért még mindig sokan vannak, akiknek a szívében külön VIP-csücsök rejti a műfajt. Őket célozza a nemrég megjelent Nebuchadnezzar, ami leginkább a Sierra-féle Caesar/Pharaoh/Zeus játékokból merít ihletet.
A cím ellenéra a játék nem csak a Nabukodonozorhoz köthető Újbabiloni Birodalom idejére kalauzol el, a kampány során ugyanis Mezopotámia történelmének több időszakában is bizonyítanunk kell városfejlesztési tehetségünket egészen a perzsa hódításig.
A Nepos Games összesen 12 küldetést ígér, melyek a szórakozás mellett "átfogó történelmi tapasztalattal" is szolgálnak.
A promóanyagokat elnézve a játékmenet nem tartogathat nagy meglepetéseket azoknak, akik a régi idők legendáin edződtek, egy valódi újdonsággal azonban biztosan sikerült előrukkolniuk a fejlesztőknek. Ez a Monument Editor nevű funkció, amivel magunk tervezhetjük meg az örökkévalóságnak szánt gigantikus épületeinket.
A bátrabbaknak viszont máshol is lesz lehetőségük egy kis fazonírozásra, a Nepos Games ugyanis eleve számolt a modokkal és a lokalizációkkal, így a közösség révén a jövőben még sok érdekes rajongói tartalommal színesedhet mezopotámiai kaland.
Nektek hogy tetszik a koncepció?