Srey valamit tudhat a Heroes of the Stormról, hiszen augusztus után szeptemberben is az első helyen állt a játékban a Blizzard amerikai ranglistáján. Így miután egy egész terjedelmes posztot írt róla a játék alredditjén, hogy milyen rossz a Blizzard MOBA-jának matchmaking-rendszere, nem hagyhatták szó nélkül a problémát a fejlesztők sem.
Srey szerint nem csupán az jelent gondot, hogy olykor rendkívül egyenlőtlen tudásszintű csapatok jönnek létre, hanem az is, hogy ha 6 percet várakoztunk már egy csapatra, a játék szó szerint bedob az első meccsbe, ahol helyet talál nekünk, tudásszinttől függetlenül. Miután a poszt feltűnt a Heroes of the Storm hivatalos fórumán is, a játék egyik közösségi menedzsere is reagált a meccsek összeállításával kapcsolatos problémákra. Elmondása szerint a fejlesztők már dolgoznak a megoldáson, ami az egyik következő frissítésben érkezhet, így például a maximális várakozási időt is megemelik 10 percre.
Ráadásul a bugokat is kijavítják, amit a játékosok erősségének megállapítására most használt rendszerben megtalálhatóak, ahogy Srey meccseit is átvizsgálják, hogy még több ilyen hibát megtalálhassanak. Hogy a Heroes of the Storm matchmakingje még jobb lehessen, ezt a rendszert más algoritmusokkal is kiegészítik, hogy még több szempont alapján ítélhessék meg, ki milyen jó játékos.
Nektek okozott problémákat a mostani rendszer?