A Hanamura áprilisban érkezett meg a Nexusba, de hamar kiderült, hogy nem lesz a játékosok kedvence, ugyanis a megjelenés utáni hónapokban elárasztották a netet a pályára panaszkodó bejegyzések, ezért a fejlesztők most úgy döntöttek, hogy kipofozzák egy kicsit a pályát.
A legtöbb embernek az volt a problémája a térképpel, hogy nagyon eltért a többitől, és nem volt egyértelmű, hogy mi is pontosan a feladat rajta, illetve az bizonyult a legjobb taktikának, ha a játékosok ignorálták a payloadot és szimplán csak támadták az ellenfél épületeit. A Blizzard meghallgatta a kéréseket, alakított ezt-azt a pályán, de az eredmény még mindig nem lett az igazi. Azonban ma a játék vezető dizájnere, Travis McGeathy bejelentette, hogy a Hanamura ideiglenesen kikerül a battleground rotationből, hogy a csapat orvosolhassa a hibákat.
Szerintetek is problémás volt a Hanamura pálya?