Megállás nélkül robog tovább a Heroes of the Storm szekere, a fejlesztők egy percig sem hagyják unatkozni a Nexus hőseit. Folyamatosan érkeznek az új karakterek és a különféle egyedi kihívások, hamarosan pedig lecsökken a map poolban található pályák száma, ami elsőre rosszul hangozhat, de van ám előnye is a dolognak.
D.Va megjelenésével együtt bevezetésre kerül a Battleground Rotations rendszer is, ami annyit tesz, hogy egyszerre csak néhány pálya lesz elérhető, és az ingyenesen játszható hősökhöz hasonlóan az elérhető mapok is változni fognak időnként. A stúdió szerint azért van erre szükség, hogy a játékosoknak könnyebb dolguk legyen betanulni az egyes battlegroundok taktikáit, és közben a fejlesztők is alakítgatni tudnak az épp pihentetett pályákon.
A gyakorlatban ez úgy fog kinézni, hogy 13 helyett csak 9 map lesz aktív egyidőben, a rangsorolt játékmódban pedig mindig három-három pálya fogja váltani egymást, de ott is ugyanennyi lesz elérhető egyszerre. A Blizzard megpróbál segíteni a kezdőkön is, így az új játékosok mindig a Cursed Hollow-n játsszák majd első meccsüket, utána kibővül egy kicsit a map pool, végül pedig az összes, aktuálisan a poolban lévő pálya elérhetővé válik számukra.
A fejlesztők három szempont alapján válogatják össze az éppen aktuális pályákat, ezek közül az első és a legfontosabb, hogy milyen az adott battleground kialakítása és a mechanikái mennyire jutalmazzák a játékost. Minél változatosabb, annál jobb. A második szempont, hogy változatos játékmenetet kínáljon a pálya. Végül, de nem utolsósorban a látványvilág is fontos, hogy a játékosoknak ne mindig ugyanazt a pályát kelljen nézniük.
Kíváncsian várjuk, milyen hatással lesz ez a változtatás a játékra, és főként azt, hogy a játékosok miképp fogadják majd.