A világot ugyan nem váltotta meg, ám abszolút szerethető volt a 2012-ben PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra kiadott, később aztán PC-re, majd az előző konzolgeneráció tagjaira is átírt Dragon's Dogma. A Capcom akció-szerepjátéka nem utolsósorban azzal lopta be magát a játékosok szívébe, hogy a küzdelem hevében felmászhattunk a nagyobb szörnyekre, hogy úgy végezzünk velük, és ez a megoldás jóval látványosabb volt annál, mintha csak teszem azt, a lábujjait csépelve nulláztuk volna le egy sárkány életerejét.
Az évek során kialakult rajongótáborának mérete és lelkesedése világossá tette a Capcom számára, hogy több van ebben a szellemi termékben egy árva játéknál és annak kiegészítőjénél, ezért a világépítést egy animével folytatta, mielőtt tavaly, a 10. évforduló alkalmából beharangozta volna a folytatást. Már csak az volt a kérdés, hogy mikor láthatjuk a Dragon's Dogma 2-t.
Ez a pillanat tegnap késő este jött el, amikor is az idei PlayStation Showcase keretében levetítették az első trailert. A jeleneteket elnézve rögvest nyilvánvalóvá válik, hogy a fejlesztők nem akarták megreformálni az élményt, megelégedtek azzal, hogy még többet adnak mindabból, amit a rajongók hajdanán szerettek, ám a körítés, köszönhetően a Resident Evil szériát is hajtó RE Engine-nek, lényegesen szebb.
Újfent olyasvalakit alakítunk, akinek a szívét - szó szerint - elrabolta egy sárkány, ezért a bestia levadászása az elsődleges célunk, amiben a visszatérő pawnok (MI irányította társak) segítenek minket, így a kaland során nem érezzük magunkat egyedül. Közelharci és távolsági fegyverekkel, valamint varázslatokkal is szembeszállhatunk a szörnyekkel, köztük az újdonságnak számító beastrenekkel.
Premierdátummal egyelőre nem tudott szolgálni a kiadó, ám azt megtudtuk, hogy nemcsak PlayStation 5-re jelenik meg a Dragon's Dogma 2, hanem Xbox Series X|S-re és PC-re (Steam) is.