A PC-re és PlayStation 4-re érkező Hellblade lehet az a játék, ami feje tetejére állítja az ipart és megmutatja a nagyoknak, hogy a "kis pénz, kis foci" már a múlté, és igenis lehet AAA minőséget kicsikarni egy maroknyi csapatból is úgy, ha nem dirigál fölöttük egy hatalmas kiadó.
A Ninja Theory mindössze 13 főt tömörített a fejlesztés elmúlt időszakában, azonban két kulcsfigura (van olyan egyáltalán egy ekkora csapatban, aki könnyen pótolható?), a művészeti vezető Stuart Adcock, és a karakterek dizájnjáért felelős Claire Blustin is elhagyták a csapatot, hogy karrierjüket egy teljesen más területen, a videojátékoktól távol folytassák.
A csapatnak azonnal lépnie kellett, és szerencsére az egyik pozíciót már sikerült is betölteni, ráadásul nem is akár hogyan. A csapathoz visszatért a Heavenly Sword művészeit irányító zseni, Hugues Giboire, így csak a Senior Character Artist pozíció maradt üresen, amit megpróbálnak mihamarabb feltölteni. Reméljük a változás nem befolyásolja majd negatívan a fejlesztést és mihamarabb kipróbálhatjuk a játékot.