Valószínűleg még egyetlen játék fejlesztését sem dokumentálták annyira részletesen, mint ahogyan a Ninja Theory teszi azt a Hellblade (vagyis időközben már Hellblade: Senua's Sacrifice) esetében, de ez így is van jól, a készítők a munkálatok minden szakaszát szeretnék megmutatni az érdeklődőknek.
A minap arról meséltek a srácok, hogyan rögzítették a főhős különböző harci animációt, ma viszont, a 22. videónapló képében az új harcrendszer kapja a kiemelt figyelmet. Hiába láthattuk már korábban az összecsapásokat, a fejlesztők nem voltak elégedettek a rendszerrel, ezért újratervezték azt, amely egyébként a korábbi játékaikban látottaktól is teljesen különbözni fog. Leginkább erről mesél az alábbi fejlesztői naplóban a kreatív vezető, Tameem Antoiades és társai:
A Hellblade: Senua's Sacrifice a jelenlegi tervek szerint PC-re és PlayStation 4-re fog megjelenni valamikor idén.