A Hearthstone: Journey to Un'Goro megjelenése előtt senki nem számított arra, hogy a küldetésalapú rogue akkora ellenfél lesz, mint amekkora lett. A The Caverns Below az egyik legerősebb lap volt a játékban, de ez hamarosan a múlté lesz.
Jelenleg úgy működik a kártya, hogy a játékosnak ki kell játszania 4 lapot, aminek ugyanaz a neve. Ha ez sikerül, akkor onnantól minden lényének támadó ereje és életereje 5-re ugrik. Ezt úgy oldják meg a játékosok, hogy kitesznek egy lényt, aztán visszaveszik az asztalról valamilyen varázslattal vagy hatással, és újra kiteszik. Megcsinálják 4-szer, és gyakorlatilag nyertek.
A The Caverns Below úgy változik, hogy a javítás érkezése után már 5-ször kell kijátszani ugyanazt, ami kicsit lassítja az erre épülő paklikat, és több esélyt ad a védekezésre az ellenfélnek.
Ez így elsőre egy jobbfajta dizájneri döntésnek tűnik. Én az Un'Goro indulása óta nagy örömmel rugóztam, és nem kevés ember vett fel egy-egy meccs után, hogy a szüleim egészségi állapotáról érdeklődjenek. A frissítés után is használható a pakli, de kicsit kevésbé idegesítő, és talán kevesebben is használják majd a ladderen.
Nektek hogy tetszik ez a változtatás?