A Hearthstone készítői még februárban jelentették be, hogy hanyagolni fogják a korábban látott kalandok kiadását, ahol egy-egy új szárny teljesítéséért és a bossok legyőzéséért kaphattunk meg új lapokat. Ezen a döntésükön azóta sem változtattak, viszont nemrég egy interjúban elárulta a játék művészeti vezetője, Ben Thompson, hogy miért is álltak át az évi három kiegészítő kiadására.
A Blizzard munkatársa szerint egy idő után a kalandok csak frusztrálttá tették azokat, akik kimaradtak belőlük, de azokat sem szórakoztatták igazán, akik a Hearthstone-nal keltek és feküdtek.
"Több okunk is van, amiért úgy gondoljuk, jobb helyettük inkább küldetéseket adni a kiegészítőkhöz. (...) A kalandok esetében kicsit meg volt kötve a kezünk, hiszen volt több mint harminc új kártyánk, amit be szerettünk volna építeni a játékba, de nem szerettük volna, ha a tapasztalatlan játékosok elől el lennének zárva. Ha nem tudták teljesíteni a kalandot, akkor nem kapták meg ezeket a lapokat és ez szívás volt. Ezért vissza kellett vennünk a kalandok összetettségéből, de emiatt a tapasztaltabb játékosainknak nem nyújtottak kihívást, ezt a visszajelzést pedig kifejezetten gyakran megkaptuk"
- mondta Thompson.
Ezért döntöttek úgy, hogy az új, a meta felfrissítését célzó kártyákat a Hearthstone egyes kiegészítőinek új csomagjaiból szerezhetjük meg, az egyjátékos tartalmakat pedig máshogy építik a játékba. A minden kiegészítő részét képező egyjátékos küldetések mellett a kalandok pótlását szolgálja részben a Dungeon Run mód is, ami a komolyabb kihívást kereső játékosoknak lett elsősorban kitalálva.
Szerintetek jól döntöttek?