Csak pár szó a Havok jelentőségéről: olyan játékokban, mint a Bioshock, a Stranglehold, Lost Planet: EC. Vagy hogy pár régebbi, de ütős címet mondjak: Half-Life 2, Elder Scrolls IV, stb... kb. 150-et említhetnék még, és a jövőben pl. a World in Conflict és a Starcraft II is használja. Emellett olyan filmekben használták speciális effektezésre, mint a Mátrix, Mennyei királyság és a Trója.
Természetesen mind az Intel, mint a Havok részéről igen pozitívan nyilatkoznak. A nagyobbik processzorgyártó hatalmas vevőköre és technológiai fejlesztésre elköltött zöldhasú-hegyei jól jönnek a Havoknak. David o'Meara, a cég elnök-vezérigazgatója a jövőbeli termékeik jobb lehetőségeiről is beszélt. Az Intel meg persze saját számítógépes grafikával kapcsolatos terveit tartotta szem előtt a megegyezés megkötésekor - aminek a részleteit sajnos nem ismerjük. Annyi bizonyos, hogy a jelenlegi felállásban, zavartalanul dolgozhat az eredetileg ír illetőségű Havok, "aki" 1998-as alapítása óta szép kék golyóbisunk számos pontján kezdett munkálkodni: San Francisco, Stockholm, Tokió, München, stb.
Havok az Intel szárnyai alatt
Felvásárolta az Intel a fizikai motorjáról híres Havok-ot. Gond azonban egy szál se: leányvállalatként a jelenlegi felállásban működnek tovább.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés