A PUBG atyjaként ismert Brendan "PlayerUnknown" Greene néhány napja dobta le a bombát, hogy elhagyja a nevével egybeforrt játékot gondozó Kraftont, hogy saját stúdiójával valósíthassa meg a következő projektjét.
A PlayerUknown Productions keze alatt formálódó alkotásról eddig csak annyit tudtunk, hogy sok játékost fog megmozgatni és nyílt világú lesz, Greene azonban nemrég egy videóval jelentkezett a Twitteren, amelyben további részleteket is elárult róla.
A Prologue néven érkező kalandhoz még 2019-ben mutattak egy rövid teasert, most pedig már azt is tudjuk, hogy egy hatalmas, nyílt túlélőmóka van készülőben, amit a mérete miatt Greene nem is játékként, hanem "világként" jellemez.
— PLAYERUNKNOWN (@PLAYERUNKNOWN) September 3, 2021
"Kilométerek százai játékosok ezreivel, akik interakcióba lépnek egymással, felfedeznek és alkotnak."
- mondja a videóban. Az ambiciózus vállalkozás egy újonnan kifejlesztett neurális hálózaton alapul, amely minden indításkor, menet közben képes "hatalmas, valósághű világokat" generálni, telis-tele tartalommal. A technológiáról Greene már két éve is beszélt, akkor még abban a kontextusban, hogy létre kell hozni az álma megvalósításához.
Ami a játékmenetet illeti, a vadon leküzdése lesz a feladat a megtalálható szerszámok és erőforrások segítségével, amit nagyban megnehezítenek a barátságtalan időjárási körülmények. A túléléshez viszont nem kapunk segítséget és követendő utat: csupán egy célpont virít majd a térképen, s minden mást nekünk kell kitalálnunk.
A fejlesztő megfogalmazása szerint a Prologue csak az első lépés a végső, többéves munkát igénylő élmény felé vezető úton, ezért nem is játékként, hanem tech demóként fogják kiadni, amiért mindenki annyit fizethet, amennyit jónak vél.
A megjelenési dátum továbbra is titok maradt, de Greene azt ígérte, hogy többet is megtudhatunk a hétvégén megjelenő interjújából, amit a VentureBeat újságírójával készített.
Frissítés: Időközben kiderült, hogy Artemis névre hallgat az a nagyszabású projekt, aminek a Prologue még csak előfutára lesz.