Hogy képes lesz-e egy alapvetően PC-re kitalát műfajban is földrengésszerű sikert aratni a Halo franchise, az még a jövő zenéje. A megjelenésig még bő fél év van hátra (legalább), így nyugodtan kalapálhatnak még egy darabig az emberiség és a Covenant háborúján.
A Halo trilógiából visszaköszönő egységek és járművek mellett azért némi újdonságra is számíthatunk. Maga az RTS pedig korábbi konzolos társai nyomdokain halad. Egy klikkelés kijelöl egy egységet, kettő minden hasonszőrűt, három... na ilyen nincs. Az építkezést, a kiképzést és gyártást, továbbá a fejlesztéseket mind egy tárcsás kialakítású interfész segítségével lehet megejteni.
A zenét az Age of Empires sorozat dallamaiért felelős Stephen Rippy komponálja, de Martin O'Donnell, mára halhatatlanná vált szólamai (Ha valamiben, akkor zenében vitán felül erős volt a Halo széria.) sem maradhatnak ki.
Halo Wars gameplay mozzanatok
A bezárásra ítéltetett Ensemble Studios méltó búcsút kíván venni a rajongóktól. Sikerül újra emlékezeteset alkotniuk?
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés