Hirdetés

Halo: Reach - nem kell beérniük 30 fps-sel a PC-s játékosoknak

|

A fejlesztőknek sikerült kiküszöbölniük néhány problémát, így nem lesz korlátozva a képkockaszám a PC-s verzióban.

Hirdetés

Belátható időn belül PC-n is élvezhetjük majd a Microsoft sci-fi kalandját, ugyanis a teljes Halo: The Master Chief Collection ellátogat Windows 10-re is. Előbb azonban érkezik a Reach, mely a jövő hónapban debütál, és úgy tűnik, eléggé rendben lesz technikai téren. Amennyi tesztkör lezajlott, ezt igazából el is várhatjuk.

Hirdetés

Felkerült a széria hivatalos oldalára egy hosszú poszt, amiből egyéb érdekességek mellett az is kiderült, hogy már megjelenéskor változó képkockaszámmal fog zötyögni a Halo: Reach. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy nem lesz korlátozva az fps, így a PC-seknek nem kell megelégedniük a konzolos teljesítménnyel. Voltak ugyan problémák (például beviteli lag) a funkció bevezetésekor, de a fejlesztők állítottak ezt-azt, és a jelek szerint sikerült is elhárítani a gondokat.

A hamarosan esedékes megjelenés előtt sem fognak pihenni a srácok, ugyanis azt tervezik, hogy még jobban finomítják az egérrel és billentyűzettel történő irányítást. Ennek köszönhetően pedig remélhetőleg PC-n is kiváló élményt nyújt majd a Reach.

Ti tesztek egy próbát a játék PC-s változatával?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)