Bonnie Ross, a 343 Industries feje mesélt kicsit terveikről a Halo Infinite kapcsán. Az egyik első, és legfontosabb bejelenteni valója volt, hogy visszatér az osztott képernyős mód, amiben akár négyen is lövöldözhetünk majd egymásra.
Elmondása szerint a csapat egyik legnehezebb döntése volt, hogy kivágják ezt a feature-t a Halo 5-ből, és a jövőben nem szeretnék ezt újra meglépni, vagyis
minden további Halo játékban lesz osztott képernyős mód.
A karakterek testreszabását illetően a Halo: Reachből merítenek ihletet, ami a rajongók szerint a franchise legjobb része volt ebből a szempontból. Nem kell aggódnunk tehát ezzel kapcsolatban sem.
Bonnie Ross a PC-s tábort is meg akarta nyugtatni, így kihangsúlyozta, hogy a Halo Infinite motorja, a Slipspace a platform figyelembevételével készült, és a PC-s játékosok is ugyanolyan fontosak lesznek a fejlesztők számára, mint az Xboxosok.
"A csapatunk nem csak úgy néz erre a játékra, hogy 'ez a mi világunk'. Ez a rajongók világa."
Ezzel az alapelvvel fejlesztik a folytatást, így a céljuk, hogy mindent megadjanak a rajongóknak, amire csak vágynak. Kíváncsian várjuk az eredményt.