A Valve már jó ideje kísérletezget a VR-ral, saját VR-headsetet is kiadott nemrégiben, és ebből már sejthettük, hogy egy nagy, mérföldkőnek számító (vagy annak szánt) játék is követi. Ez lesz a Half-Life: Alyx, mely egy 15 órás sztorival próbálja meg kitölteni az első és második rész közötti űrt.
Geoff Keighley leült beszélgetni pár szót a fejlesztőkkel, akik elmondták, eredetileg nem egy Half-Life játékot akartak készíteni, csak egy nagy, ütős VR-játékot; a külsőt csak később találták ki hozzá, mert úgy látták, ebbe a világba tökéletesen be tudják illeszteni ötleteiket. Felmerült, hogy egy Portal játékot készítenek, de azt nagyon szédítőnek találták.
Hozzátették azt is, hogy amikor 2016-ban elkezdték a projektet, rettenetesen félelmetesnek találták a Half-Life elővételét. Úgy gondolták, a VR segítségével megtalálhatják a középutat: foglalkozhatnak úgy a franchise-zal, hogy ne legyen rajtuk hatalmas a teher, ne legyenek óriásiak az elvárások. A teljes interjút meghallgathatjátok alább.
Ha a játékról többet akartok tudni, olvassátok el összefoglaló cikkünket!