Korábban már beszéltünk arról, hogy miért is volt az előző évtized egyik legfontosabb mérföldköve a Half-Life 2 megjelenése, viszont egy ilyen játék esetében könnyen el lehet veszni a részletekben. Most egy tapasztalt játékdizájnernek hála új szemszögből nézhetjük végig az első két játékot.
Robert Yang egy játékdizájnnal foglalkozó professzor, aki egyébként maga is fejleszt független játékokat és pulgárpukkasztó alkotásai miatt korábban már többször is kitiltották a Twitchről. Yang most a Level With Me nevű sorozatának keretein belül egy új Let's Playbe kezdett, melyben a Half-Life első két részének pályáit vizsgálja meg, minden részletre odafigyelve.
Nagyon érdekes, ahogy bemutatja, hogy a játék hogyan tudja szavak nélkül elmesélni a történetét, apró részletek segítségével hitelesebbé tenni a világot, valamint a pályák ügyes elrendezésével irányítani a játékos figyelmét. Rengeteg olyan dologra hívja fel a figyelmet, amit egyébként az ember legfeljebb tudat alatt vesz észre, szóval ha érdekel az ilyesmi, akkor mindenképpen érdemes megnézni ilyem szemmel is a játékot.
Nektek hogy tetszik?