A Spyro- és a Ratchet & Clank-szériákkal már korábban is bizonyító Insomniac Games valódi remekművet tett le az asztalra a 2018-as Marvel's Spider-Man képében, ami azóta egy PlayStation 5-ös remastert és egy remek spin-offot is kapott.
A játék történetében komoly szerep jutott Peter Parker nagynénjének is, ám ahogy az nemrég kiderült, kevesen múlott, hogy May néni szinte teljes egészében kimaradjon az eseményekből.
Dan Slott író, aki a Pókember-képregények mellett a játék történetéhez is hozzájárult, a GamesRadarnak nyilatkozva a napokban elárulta, hogy az Insomniac Games csapata eleinte ki akarta spórolni May nénit a kalandból, mivel túl nagy munka lett volna a ráncos arca élethű animálása.
"Azt szerették volna, hogy May néni csak egy hang legyen az üzenetrögzítőn. A játék egy nagyon korai változatában még csak azt sem akarták, hogy NPC legyen."
Slott visszaemlékezése alapján az Insomniac beavatta, hogy a ráncos szereplők realisztikus animálásához hatalmas munka szükséges, amivel akár 5 másik karaktert is el lehetne készíteni. Az író azonban a saját szavai szerint "hajthatatlan" volt a kérdésben, és végül sikerült meggyőznie a csapatot, hogy a Marvel filmes univerzum példáját követve vegyék fiatalabbra a figurát.
A Marvel's Spider Man May nénije végül ugyan nem a Marisa Tomei-féle, Tony Stark fejét is elcsavaró változatot ismételte meg, de még így is fiatalosabb karakter született, mint mondjuk a Sam Raimi-trilógiában, vagy akár Slott saját Pókember-képregényeiben.
A kezdeti nézeteltérés ellenére az író egyébként összességében fantasztikusként jellemezte az Insomniackel folytatott közös munkát, és nagyon örül annak, hogy végül sikerült kiharcolnia a May néninek az őt megillető helyet a cselekményben. Ami nem is csoda, hiszen a figura már Pókember első kalandjában, az 1962-es Amazing Fantasy #15-ben is feltűnt.