Az idén 10 éve megjelent Dragon Age 2 írócsapatának vezetője, David Gaider a Twitteren mesélt korábban sosem hallott sztorikat. Az egész azzal kezdődött, hogy valaki megkérdezte, neki melyik rész volt a kedvence a Dragon Age játékok közül.
Gaider elmondása szerint a kedvenc epizódja a DA2 volt, még annak ellenére is, hogy mennyi probléma volt a játék körüli munkálatokkal. Az író arról mesélt, hogy a fejlesztés közben is folyamatosan változtak az elvárások a kiadó felől, illetve hogy az ebből fakadó nehézségek nagy hatással voltak a sztorira.
Egy konkrét esetet is elmesélt, mikor egyszerűen az idő hiánya miatt feleslegesen kellett dolgoznia neki és a csapatának:
"Meg kellett írnom egy dialógust, ahol Orsino akkor is átváltozik, ha mellé állunk, mivel a bossharca kikerült a játékból és nem volt már időnk kijavítani a sztorit."
Aztán azzal folytatta, hogy mindezek ellenére is a DA2 a kedvence, bár nem szívesen élné újra a fejlesztés időszakát. Végül megkérdezték, hogy mit tenne, ha Zack Synderhez hasonlóan ő is újra elkészíthetné az egész projektet a saját elképzelései szerint. Ezt részletesen kifejtette, ide kattintva olvasgathatjátok.
Nektek melyik volt a kedvenc Dragon Age játékotok?